22/4 - DÅLIG UPPDATERING

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna, men har inte haft tid/ork till att skriva. I lördags sov jag och tilda hos mamma i aberg och umgicks även med joar. Fick även besök av tessan en liten stund. Blev film och så :) Alltid trevligt! Sen i söndags tog jag de lugnt hela förmiddagen och förde över en massa grejjer från mammas dator till den externa. Lägger in massa gamla bilder så fort jag har fått den av tilda ;) Sen kom pappa och hämtade mig men släppte av mig i hemsta för att jag skulle hem till elin och umgås lite. Alla var skit trötta, men det var kul att ses ändå. Elin bjöd på chicken bits och ris, otroligt gott! :) Sen blev de att kolla lite på tv innan vi åkte hem med halv elva bussen. Igår gjorde jag inte så mkt, pluggade lite och så. Var skit trött, så somnade till hela tiden. Gick inte riktigt att koncentrera sig.. Men får ta igen det idag, för imorgon äre prov. Skönt att man får gå från matten åtminstonde! aja, pluggandet väntar. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0