27/4 - SÖNDAG

Jaha då vare söndag, veckans tråkigaste dag. Igår var jag och fanny ute och cyklade en hel del, skulle ner på stan för att köpa lite glass. Men slutade med ett besök i boulongern, sightsing på gävle strand och mkt mer. Skönt som satan var det iaf. Blev att ta en omväg förbi hemsta på hem vägen. Och sen en promenad från fannys pappa till hennes mamma. Benen var som gelé när man kom hem, men det vare värt. Jag är iaf kär i gävle strand, kommer bli så jäkla fint där när det är klar. Tomas&co det har ni gjort riktigt bra (Y) Nu väntar  man bara på att få se slutresultatet. Någon som vet när allt ska vara klart? Hur som helst, idag blire nog mest att ta det lugnt. Kanske ta en promenad eller nå? :) Visar sig. Skulle behöva plugga också, får se om man har orken för det. Tveksamt om jag känner mig själv rätt. Var ju snack om att vi skulle kolla på festival? Men jag vet inte hur det blev med den saken. Tare som de kommer :) Hare bäst.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: ja vet, allt är inte riktigt klart än :) småsaker som de dära ;D

2008-04-28 @ 17:38:08
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: MATILDA

svar: ja vet, allt är inte riktigt klart än :) småsaker som de dära ;D

2008-04-28 @ 18:52:59
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0