29/4 - TAGGA UPPSALA

Fy satan så kul vi kommer ha imorgon, kan fan inte bli bättre. Först grillning tillsammans med tjejerna hos emelie och självklart förfesta där, sen tar vi åtta bussen till stan för att sedan åka tåg vidare mot uppsala! Kommer bli helt sjukt kul, det är jag garanterad om! För med er har man aldrig tråkigt. Och med tanke på hur mycket dricka jag har så kommer jag antingen ligga däckad nånstans, spy som en gris eller bara vara allmänt packad. Hoppas på det sista, men därimot dagen efter kommer jag må piss! Jag och cider går verkligen inte ihop :/ Men det är bara att bita ihop, man får tare som det kommer helt enkelt ;D Så länge jag har roligt imorgon så skiter jag i resten. Ska bli kul att träffa lite nytt folk, för vi ska tydligen festa på nått studenthem? Sen ska vi sova i korridoren xD HAHA! Kommer ändå vara så packad så att jag ändå inte kommer bry mig. Och det är väl lika bra ;D Allt skulle drickas upp eller hur vare patricia? ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0