5/4 - LÖRDAG

Orkade inte skriva igår när jag kom hem från mässan, var så jäkla trött och ville bara sova. Dagen var minst sagt oändlig, kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men det var roligt att träffa allt folk som var där, många kända ansikten. Försäljningen gick väl hyfsat och göranssonska tog hem dom flesta priserna, oväntat? nej. Kom hem runt halv tolv och kommer inte riktigt ihåg när jag gick och la mig.

Idag vaknade jag bajs tidigt av att linnéa smsade mig, och när jag väl försökte somna om så gick det inte. Så klev upp tidigt på en lördag, inte många gånger de händer. Sen blev det att dusha och göra sig i ordning för att sedan åka ner på stan och käka med elin och alla fransyskor+fransmän. Var väldigt trevligt och gott för den delen. Sen sprang jag förbi och pratade lite med sofia på vägen till bussen. Skulle ju åka hem för att tvätta, men nu visade de sig att vi skulle tvätta nästa helg istället. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :b Ska fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll, för vi ska nämligen hem till linnéa på förfest och sedan dra vidare på fest. Och eventuellt efterfest efter de? ;D hoppas på det iallafall! Aja, ha en bra lördag allesammans och tare lugnt med spriten ;D

Justja, när jag satt på bussen på vägen hem fick jag ett samtal från marcus, han berättade att han var i gävle och behövde lite vägbeskrivning för att hitta sig fram till lite mat. Blev faktiskt riktigt förvånad, och tydligen ska han och hans band spela på konserthuset ikväll. Synd att man inte visste de tidigare, hade varit kul att sett! Men nu har man redan andra planer så då äre bara att gilla läget :) Kanske hinner träffa grabben en snabbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0