2/8 - LUNCHA MED EMELIE

Jaja, jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Men det är bara att gilla läget, har helt enkelt varken tid eller ork att sitta och blogga varje dag. Försöker njuta av mina sista dagar på sommarlovet,  vilket dessutom är mitt sista sommarlov någonsin.

Ska alldeles strax åka ner på stan och luncha med emelie. Blir nog en sväng i affärerna också. Sen ikväll blir det grillning samt lite dricka hos jenny, ska bli otroligt trevligt :) Blir dock bara tjejer, men det blir nog roligt ändå :) Får se om vi drar vidare på annat efter det, skulle nästan gissa på det.

Får väl se när ni får nästa inlägg, hoppas inte på för mkt. Det kan nog ta sin lilla tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0