16/11 - SÖNDAG

Degsöndag är vad denna dag har varit, har tagit det lugnt hela dagen och bara kollat på film samt sovit. Har varit underbart skönt eftersom jag vaknade upp med världens huvudvärk, dock är den borta sen långt tillbaka.

Har förresten börjat kolla på 90210, den nya beverly hills serien. Måste säga att jag tycker faktiskt att den var riktigt bra. Har ju alltid tyckt att beverly hills har varit bra och har inte blivit besviken hittills av den nya serien. Kul att det är några gamla skådisar kvar och att dom följer upp den gamla serien. Så för er som har följt beverly hills tidigare, kolla in den nya och skriv gärna vad ni tyckte sen.


Nu ska jag snart till bomhus, börjar bli dags. Har ju varit hos mamma sen i onsdags, så pappa börjar bli lite ensam där hemma. Innan jag återvänder till hemmet, så kanske jag tar en sväng förbi angelica, för där


Kommentarer
Postat av: nadja

whoot? börjar inte den nya bevery hills serien den 24:e? :) allt bra med dig förresten? :)

2008-11-19 @ 16:05:45
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0