22/4 - VISNING

Har precis duschat och ska snart göra mig iordning för att sedan åka ner på stan och möta elin. Hon är så snäll och följer med mig på visningen, kan behöva någon annans åtsikt och jag vet att hon säger precis vad hon tycker. Så det är ett stort plus för henne! :)

Sen ska tydligen min syster komma hit idag, trevligt!
Det är inte varje dag man får träffa den tösen.

Imorgon ska jag stå och hålla tal för en massa handledare och kommunanställda, hjäälp! Hatar att stå inför en grupp och prata på det sättet, men jag antar att man måste lära sig någon gång. Har ju erika med mig, så det är lugnt. Ska dit igen på fredag om jag vågar.

Btw, vad händer på sista april? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0