11/8 - EN MÅNAD

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år :)

Min dag har hittills spenderats på jobbet, och det gick väldigt bra trotts att jag inte har suttit i kassan på väldigt länge. Tur att man har datorn till hjälp när hjärnan sviker. Lekte även med söta barn i minihuset, fick ett armband av majorna (;

Dom ringde nyss från jobbet och frågade om jag kunde jobba över imorgon, och inte är jag den som tackar nej till fler timmar. Så imorgon är det 9-19 i kassan som gäller. Det kan bli jäkligt jobbigt i längden, men det är bara att bita ihop. Men jag är ledig på torsdag, så kan ta det lugnt då. Men på fredag är jag tillbaka på jobbet igen.

Hur som helst, nu ska jag äta lite mat och sedan ska jag åka bomhus för att spendera lite tid med min vän fanny. Det var riktigt längesen man såg den tjejen nu, så det ska bli skönt att prata ut lite. Sedan sover jag hos tilda inatt för att jag ska till tandläkarn kl 7.30 och direkt därifrån till jobbet. Hare så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0