16/8 - SAKNAD!

Elin skoog, hur ska jag klara mig utan dig i ett helt år?!
Gävle är inte detsamma utan ditt härliga skratt och din
underbara humor. Nu har det bara gått två veckor sen
du flyttade.. Men det är bara att hålla ut, snart kommer
jag och hälsar på dig! Sen hoppas jag att du kommer
till gävle också, men london är bättre. tusen gånger
bättre till och med, så jag har inget emot att komma
till dig istället. Du ska veta att jag saknar dig och älskar
dig jätte mycket, jag lovar att jag finns kvar när du
kommer hem igen. Men ses om någon månad (;


Kommentarer
Postat av: Linnea

det är jobbigt som satan!!! =(

2009-08-16 @ 20:35:36
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0