18/8 - TISDAG

Gårdagen spenderade jag med min lillasyster elin, hjälpte henne att hitta lite kläder på stan osv. Sen vare kalas hemma hos henne eftersom hon har fyllt år. Blev kvar där ett par timmar och snackade lite skit innan det var dags att åka hem till pappa och hämta resväskan plus passet. Nu står de i hallen, och nu väntar jag bara på att någon vänlig själ ska säga att hon/han vill följa med mig till solen.

För jag orkar inte med sverige, vill ha sol och värme eftersom jag inte har haft chansen till att sola på hela sommaren så tänkte jag ta igen det nu. Så jag åker nästa vecka förhoppningsvis :) Sen sundsvall efter det, och förhoppningsvis så blire london någon gång i September.

Hur som helst, får se hur denna dag slutar. Helst skulle jag vilja ligga under täcket hela dagen, känner mig alldeles tung i huvudet. Som när man håller på att bli sjuk.. Så det kanske är lika bra att ta det lugnt och vila upp sig lite. Vill även läsa boken som jag påbörjade igår, riktigt bra faktiskt. Dock var jag för trött för att läsa igår, så det blev bara ett par sidor.

Hör av dig om du är sugen på att följa med till solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0