9/8 - VEM?

Många har ställt frågan; Vem saknar du?
(pga mitt namn på msn)

Och jag vet ju själv att det är menat till en viss person. Men varje gång jag tänker efter så inser jag hur många vänner som jag verkligen saknar, så många nära vänner som man har förlorat med tiden. Varför? Ibland önskar jag att allt var som förr. Dock har man ju träffat så många nya vänner under tiden, men det är vännerna från barndomen som har satt sina spår djupast. De är dom som man har skapat alla 'första gången'-minnena med.

Men varför gör man ingenting åt saken? Varför tar man sig inte i kragen och söker upp dom igen.? Faktum är att folk växer ifrån varandra, får nya intressen, nya vänner.. Och det är något som man helt enkelt får acceptera. Det är livets gång, vare sig vi vill det eller inte.

Dock finns det en person, en väldigt speciell person som jag saknar extra mycket. Och jag saknar dig så mycket så att det gör ont när jag tänker på att du kan vara borta vilken minut som helst. Och ändå så åker jag aldrig ut och hälsar på dig, vad äre med mig egentligen? Nej, nu är det skärpning. Jag ska ta till vara på tiden jag har med dig, man vet aldrig när det är över.

Och för er som läser det här, ta åt er. Och inte på ett negativt sätt utan på ett positivt sätt, för det finns någon där ute som saknar er. Och den någon är jag, skicka gärna iväg eller sms eller ett mail och berätta hur du mår. För jag saknar dig och det kommer jag alltid att göra!

Nu ska jag torka tårarna och lyssna på denna underbara låt,
och avsluta med att säga; våga ta steget, ta kontakt!



Kommentarer
Postat av: nadja

aha okej, trökigt det då :(att det är sämre menar jag!

2009-08-10 @ 18:54:10
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0