14 DECEMBER

10 dagar kvar till julafton nu,
shit vad tiden går fort..

Idag vaknade jag upp av att mamma stog och skrek att klockan var 07.55! Panik som jag fick (började 8.00) så kastade jag på mig kläderna, borstade tänderna och sprang till jobbet. 08.09 stämplade jag in, då är man duktig! ;D Tur att man har nära till jobbet. Sen har jag tagit det lugnt, läst min bok, umgåtts med sophia osv. Ska väl snart krypa ner i sängen och sova, känner att jag börja bli ganska trött i ögonen. Ska försöka orka läsa några sidor i boken innan man somnar ;p

Imorgon ska jag kanske ner på stan med sophia, beror lite på vädret. Om snön fortsätter i den här takten så kan jag gissa på att vi ställer in det imorgon och lägger oss under en varsin film framför någon bra serie. Det funkar också! ;p



.. avslutar kvällens inlägg med en vacker bild från en galen kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0