1/7 - 2 ARBETSDAGAR KVAR!

Som sagt, det är bara två arbetsdagar kvar tills jag har semester. Det är fan värt att räkna ner timmarna, 18 timmars arbete kvar innan det är dags för en veckas ledighet. Eller ja, det blir en veckas supande. Jag vet att det låter tragiskt, men är man på festival så är man ;)

Med andra ord, jag jobbar 11-19 imorrn och 6-16 på fredag. Sen på lördag blire eckerö med pojkarna för att inhandla lite alkohol, för jag antar att det kommer gå åt en del. Imorgon kväll ska jag även säga farväl av min kära BD-stolthet isabelle, hon tar sitt pick och pack och drar till norge för att tjäna lite pengar. Och det gör hon helt rätt i :) Dock kommer jag att sakna flickan, men det är bara att bita ihop. Och jag får väl se till att åka dit och hälsa på!

Sen ska jag även till bomhus och hämta lite grejer inför resan samt sy lite osv. Får se om jag hinner allt, men det återstår och se. Lite stress har ingen dött av :)



Det kommer att bli en lång och svettig bilresa,
fem pers i en bil. Tur att den har AC! (;


Kommentarer
Postat av: matilda

Anna, till och med ACC ;)haha

2009-07-04 @ 13:08:07
URL: http://n0useforaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0