22/7 - STORSJÖYRAN?

Anledning till att jag inte har skrivit så mycket på senaste tiden är helt enkelt för att det inte händer så mycket spännande saker i mitt liv just nu. Det är bara jobb som gäller hela tiden! Men nu ni, i helgen är jag ledig. Då blir det avsked för amanda och elin, besök av eskilstuna, festa, åka till sthlm, överraskningar och mycket mer. Det kommer bli en fartfylld helg med andra ord där man inte har tid att sova utan nu gäller det att ta vara på varenda liten minut.

Men angående min rubrik, det är nämligen så att frida tjatar på att jag ska följa med till storsjöyran nästa helg. Och jag måste säga att jag är fruktansvärt sugen, det vore ju inte helt fel att hinna med en till festival i sommar. Plus att då kan jag se de banden som jag missade på hultan ;D Så om jag kan byta helg med lillan så åker jag, det är nästan 100 % säkert. Isf får jag se till att ta ett ordentligt farväl av elin i helgen som kommer plus hela nästa vecka!

Vi åker isf tors-sön. Inte lika lång vecka med alkohol denna gång, men det kanske är bäst så ;D haha.

Banden som kommer:
Dead by april, Hello Saferide, Takida, Lady gaga, Sahara Hotnights, Sugerplum Fairy, Johnossi, Frida Hyvönen, Lorentz & M. Sakarias, Thåström, Hassle, Petter m.m.

Som sagt, dom flesta var ju på hultan.. Men man valde alkoholen istället för att gå dit, så nu får man kanske ta igen det :) Plus att jag vet att jag och frida skulle ha skit kul om vi åkte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0