23/7 - IDAG VERKLIGHET!

Igår var det bara tankar, idag är det verklighet! Nu har vi köpt tågbiljetterna och imorrn köper vi festivalbiljetterna, kommer bli galet kul. Dock har jag ångest över att jag inte är hemma när elin flyttar.. Håller tummarna för att jäntan har tid för mig på lördag, hon får helt enkelt inte åka utan att jag har fått säga farväl ordentligt. Det är jävligt synd att man jobbar så pass mycket nu, för man hinner knappt träffa vännerna.. Men snart blir det bättre, mindre jobb och mer fritid! :) 

Nej nu ska vi byta samtalsämne innan jag börjar gråta, åter till yran. Vi åker 05.28 på torsdag, 4 ½ h senare är vi framme och då är det fullt ös tills vi sätter oss på tåget hem 16.40 på söndag. Frida och jag, kan det bli bättre? Satan va kul vi kommer ha! :) Är taggad som satan, så snart som möjligt ska vi träffas och snacka igenom allt. Vad man behöver ha med sig, hur mycket alkohol som ska inhandlas osv :) 

Men nu ska jag sova, jobba 9-19 imorgon men sen är jag ledig fram tills på tisdag. Ska bli fruktansvärt skönt :) Men som sagt, helgen är fullspäckad så jag kommer nog inte ha chansen att vila ut. Men det gör inget, vila kan man göra i graven. Dock ska jag göra det i sängen nu! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0