26/7 - HARRY POTTER

Sitter just nu i elins kök, hon och dom andra har åkt iväg och inhandlat lite mat samt hämta upp anna. Därför passar jag på att skriva några rader här.

Igår var jag uppe ganska tidigt, åkte iväg till valbo med emelie för att köpa mig en ny telefon. Och sagt och gjort, fick med mig både en telefon och en kamera. Sen vare bara att åka hem och varva ner en stund innan det var dags att åka iväg igen. Halv sex rullade elins tåg in på station och då åkte vi hem till henne så att hon fick möjligheten att duscha osv. Hann även hälla i oss två flaskor vin innan det var dags för att avnjuta en utsökt måltid på church street. Fick även i oss lite mer dricka där och mer hann det bli under kvällen. Mätta och belåtna gick vi till old saints för att forsätta förtära alkohol. Träffade lite vänner och så, det var riktigt roligt. Efter ett par glas gick vi vidare till hangan, var riktigt längesen man var där faktiskt. Och man blev påminnd om varför, alltid så jäkla varmt och svettigt där inne. Usch!

Men fördelen är att man alltid träffar en massa folk som man känner! :) Så det var trevligt, tog sista bussen hem efter att fått drass med en dryg jävel! Resten av sällskapet var dock trevliga. Somnade ganska direkt när jag kom hem. Och nu väntas en dag med harry potter och trevligt sällskap! Jag nås på telefonen om det är något :)

PÅ TORSDAG ÄR DET DAGS IGEN, TAAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0