27/7 - STHLM

Igår tillbringade jag 12 h med harry potter tillsammans med ett gäng underbara människor, vi lyckades se alla filmerna i rad. Är riktigt stolt över det faktiskt, dock somnade vi efter tre någon gång och klockan ringde 06.50. Det var inte skit kul kan jag berätta för er. 07.10 stog jag på station i stan och inväntade resten av familjen för att spendera en dag i huvudstaden.

Hela tanken var ju att det bara skulle vara en täckmantel till den riktiga presenten, nämligen en tatuering. Men det blev aldrig av, utan vi tar det om någon vecka eller två. Jag och tilda ska även tatuera in samma motiv.

Hur som helst, tio i åtta gick tåget men vi kom inte längre än till tierp där vi fick vänta en halv timme innan nästa tåg skulle gå. Men inte var vi bittra för det. Väl framme så blev det en hel del affärer, lite käk och annat trevligt. 16.05 satte vi oss trötta på ett tåg hem till gävle igen, och det var efterlängtat kan jag lova! Var så fruktansvärt trött efter ett tag.

Nu är man hemma, har inte gjort så mycket heller. Utan har ätit lite, vilat lite, kollat på tv osv. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Ska bara prata klart med frida ;D Vi har ju en del att planera. FÖR PÅ TORSDAG ÅKER VI! Längtar så sjukt mycket nu och är så grymt taggad. Innan dess ska ett tält, alkohol, en boll och en vattenflaska inhandlas. Sen äre fullt ös medvetslös!

Och med det säger jag godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0