28/7 - JOBB

Gör inget annat än jobbar känns det som, men det är roligt. Trivs jätte bra med mina arbetskamrater! Idag jobbade jag iaf 12-19 så det var en kort dag, vilket var riktigt skönt. Imorgon jobbar jag därimot 6-16 och jag HATAR den tiden för jag avskyr att kliva upp tidigt..

Sen efter jobbet ska jag hem och packa det sista, hämta grejerna och möta upp frida. Sen åker vi ner på stan och inhandlar lite alkohol samt lämnar våra grejer hos micke. Lättast att sova på stan eftersom det inte går några bussar så tidigt på morgonen. Tusen tack att vi får sova hos dig. Sen kanske det blir fest imorgon, vi får se om jag och frida orkar med det. För ska vi festa imorrn så är det ingen idé för oss att gå och lägga oss eftersom vi ändå ska upp vid fyra.

Men som sagt, det visar väl sig hur kvällen slutar :) Ska packa och käka lite nu! Hinner nog inte skriva imorgon, så ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0