4/7 - HULTAN IMORGON!!

Nu är det inte många timmar kvar innan vi tränger ihop oss i bilen och glider ner till hultsfred. Det var ju inte oväntat att matilda och daniel antog att jag och grabbarna skulle inta baksätet och göra oss vän med alkoholen redan på nedresan. För man ska ju börja i tid, eller? Vem tror ni kommer däcka först under kvällen? Jag lägger min röst på MATILDA! Men vi tycker om dig än då ;D

Idag har jag tillbringat ett par timmar tillsammans med daniel, vi har uträttat en massa ärenden och inhandlat det sista inför imorgon. Dock glömde jag ett par saker, men det är tur att vi ska till ica snart igen. Kan ju hoppas att det går bättre för dom nu, snacka om oflyt.

Min telefon är död för ovanlighetens skull, så ni kan inte nå mig förrns jag har kommit hem och laddat skiten. Kan ju hoppas på att matilda och daniel slår sina kloka huvuden ihop och inser att dom kan komma hit och hämta mig även fast jag inte svarar på telefonen.. Men man ska ju inte hoppas på för mycket, ingen av dom är ju speciellt smart! ;D

SOM SAGT, IMORGON KL 10.00 ÅKER VI!!
SES PÅ SÖNDAG NÄSTA VECKA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0