5/7 - 9 TIMMAR KVAR!

Sitter här i soffan hemma hos tilda och pumpar musik, är taggad till tusen inför imorgon. Allt är fixat och klart, så nu är det bara festen kvar ;D Jag räknar med att grabbarna i baksätet dricker med mig, annars blir jag besviken. Dom skulle ju till och med festa idag, så det får bli en återställare imorgon! Så äre bara.

Men nu ska vi packa det sista, ta ut tvätten och sen blire att krypa ner under täcket. Jag kommer förmodligen inte att hinna skriva något imorgon, kommer ha fullt upp med allt annat. Klockan ringer iaf kl 8.00 och jag har med mig telefonen utifall någon vill få tag i mig. Men som ni redan vet så är inte den telefonen att lita på!

HA EN BRA VECKA, FÖR DET SKA VI HA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0