EGEN LÄGENHET IDAG! :)

idag flyttar jag till en egen lägenhet i villastan, fyfan va skönt :) ska snart börja packa ihop det sista, typ skor & jackor och sånt. sen har jag massa täcken och skit som måste packas ner också, just nu får jag nog med mig fyra styckna? haha. bara bra de, antar att jag kommer ha besök väldigt ofta. sen ikväll blire fest med tjejerna, vet dock inte om vi ska förfesta hos mig. vi får väl se hur långt jag har kommit i flyttningen och sådär! :D sen har jag inte hunnit köpt soffbord och sådär. så då kanske de inte är så kul ;/ men aja, de löser sig. själv vaknade man av sig själv för typ en kvart sen, halv tio. förstår inte vad de är för fel på mig, även fast jag är skit trött så kan jag inte sova. ;/ kroppen kanske ändå hade ställt in sig på att man skulle kliva upp tidigt efter allt jobb? måste nog vara nå sånt. eller så kanske de bara är på grund av allt liv i lägenheten. men men, kommer inte ha dator dom första dagarna i lägenheten. så om ni vill få tag i mig så får ni ringa mig på mobilen; 073 55 700 55! :) får dator om någon vecka typ. ni får hare så bra så länge (: kom gärna och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0