FLYTTAT NU!! :)

nu har jag flyttat och har sovit där i två nätter :) otroligt skönt. har haft besök av tjejerna den mesta tiden, men det är så otroligt lugnt och skönt att bo själv. har ju katterna som sällskap också :) får se om jag ska behålla dom eller om jag ska lämna tillbaka dom till mamma och patrik, dom luktar ju så jävligt. plus att dom klöser på soffan och grejjer ;/ sen är ju systeryster allergisk mot dom, så de är lite jobbigt för henne när hon kommer. och hon kommer ju trotts allt i första hand! :)<3 men iaf, idag händer följande: är just nu hemma hos mamma och väntar på att posten ska komma så att jag får min lön, ca 8150 kr :) sen ska jag ner på stan och luncha med linnea&linnea. sen måste jag förbi banken och sätta in pengarna, och sen till tandläkarn, efter det så blire hem till mamma och åka ut till ikea och inhandla lite möbler och sådär :) och ikväll blire att skruva ihop allt skit och sedan kolla på top model med flickorna? tror jag :) jag ska iaf se det. och förmodligen får man sällskap av dom, brukar bli så :) men aja, har varken data eller hemtelefon i lägenheten för tillfället. så om ni vill nå mig på något sätt så är det mobiltelefonen som gäller! :) 0735570055

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Får man fråga varför du har flyttat hemifrån i sådan ung ålder? :)
ha de bra! =)

2007-08-29 @ 00:38:34
Postat av: Therese

Missarna luktar väl ändå inge äckligt? Du inbillar dig ^^

2007-08-30 @ 22:51:52
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0