hem ljuva hem :)

nu har jag kommit hem från helgens utflykter :) blev brämmen i fredags och innan så träffade jag tjejerna och vi gick och käka lite, sa hejdå till mathilda och sådär :) sen på lördags morgon åkte vi med eckerö över till åland, där vi spenderade några timmar. åt skit goda kycklinghamburgar btw :) sen blev de stan, minigolf och bad :) otroligt trevligt. sen på hem vägen, runt 22-23 så åkte vi och hämtade alvar i gårdskär. han hade varit så jobbig så att dom orkar inte ha kvar han en natt till x) själv tycker jag att han är söt. men iaf, så hade vi ju tänkt att festa lite ute i brämmen. men de va så mörkt och så lite folk att de inte var någon idé, plus att klockan hade ju hunnit blivit tolv. så vi slog på en film ist, somnade ganska fort. sen idag har vi legat ute i solen i brämmen hela dagen :) otroligt skönt. har väl förhoppningsvis fått lite färg. och nu sitter jag här, ska gå och lägga mig snart. delvis för att jag är så jävla trött men ska ju upp tidigt imorrn också. då inleds fjärde veckan. bara 10 arbetsdagar kvar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0