morgondagen (fredag)

imorrn äre fredag, veckans sista arbetsdag. vilket innebär att jag bara har två veckor kvar att jobba, 10 dagar :) otroligt skönt. börjar vid sex, så direkt när jag har slutat så ska jag åka ner på stan och träffa matildorna <3 så ska vi gå och sola lite, för man blir ju tyvärr inte så brun av den här piss sommaren. sen ska jag hem och packa lite, och vid fyra ska jag åka ner på stan för att träffa tjejerna, då ska vi gå och köpa pizza och om vädret tillåter ska vi sätta oss i boulongern. annars fåre väl bli på pizzerian eller nått x) sen ska jag och tilda gå direkt därifrån till villastan. och sen ska vi bege oss ut till brämmen :) sover där tills på lördag, då vi åker till åland. kommer hem nångång på kvällen/natten. då äre fest på brämmen, så man hoppas på att träffa lite trevligt folk :) sen åker vi hem på söndag. vet inte riktigt vilken tid, men någon gång under dagen :) ring om ni vill nått. har mobilen med mig :)

snart äre dags för årets cityfest, och de ska bli så jävla roligt. jobbar ju mån-fre, så blir bara att dricka på fredag&lördag. men de får duga ;D sen kommer de folk från falun på fredag och malin på lördag? försöker få henne att följa med grabbarna på fredag. men lyckas inge vidare :/ men iaf, tjejgänget på fredag och sen blire jonna&co plus emilie på lördag ;D fullt ös, medvetslös!! säger jag bara! :)

imorgon natt åker mathilda till spanien, kommer sakna dig under cityfesten kan jag lova :) min lilla partypingla de där ;D haha. ska försöka supa åt dig också x) kommer ju sakna dig under dom andra dagarna också förstårs (; men du får hare så bra där borta, i värmen.... är ju lite avis kan jag ju lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0