ny jacka? :)

jag ska nog lämna tillbaka min jacka som jag köpte i måndags, har hittat en ännu finare inne på carlings :) dock var den dubbelt så dyr, men jag känner att det är värt pengarna. för det är så många som har jackan från HM. den nya är i alla fall en skepparkavaj typ, räcker en bit över rumpan, men det är bara skönt när de blir kallt ute :) sen hittade jag en massa annat fint nere på stan. blir att shoppa lite på måndag :) måste verkligen ha lite nytt! typ en hel garderob. men kan ju ta lite i taget (; får ju en till lön, och den är ju på typ 7000 kr så den ska jag köpa kläder för :) mkt bra! men som sagt, får vänta tills måndag innan pengarna rullar in, ca 7700 kr  :) sen får jag 1000 kr till den första september. och sen fyller jag år den 11/9, så då får man förmodligen lite pengar också. sen den 27 sept och den 1 okt :) otroligt bra :D men pengarna kommer rinna ur mina händer som sand. har allvarliga problem med att spara pengar x) men dom är ju till att spenderas, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0