10/12 - måndag

bara denna vecka och en vecka till innan de är lov!
ska bli så jävla skönt, och jag hoppas på ett lyckat nyår :)




Idag är det i alla fall måndag, vilket innebär en jobbig skoldag som dessutom innehöll ett matteprov. Och det var första dagen som jag satte mig på 1an för att komma till skolan. Flyttade ju nämligen hem till pappa i bomhus igår (lång historia, fråga om du vill veta mer). Så nu blire att kliva upp tidigt varje morgon och åka till skolan, skit jobbigt. Imorgon får man dock sovmorgon eftersom de är julmässa i skolan, så då börjar vi senare :) skönt! Hoppas att vi säljer bra och tjänar lite pengar ;) Morfar&Moster kommer ju ialla fall och handlar. Så några får vi sålda! Sen blire hem och fixa lite på rummet och plugga. Har fått fyra stora, jätte fina lasse åberg-tavlor :) Sen ska pappa fixa med elen, tvn, internet osv. Han är jätte glad över att jag bor här, så då känns det lite bättre i alla fall att bo här :) Sedan får man ju åka buss med emilie ;) Det är ju nästan viktigast! haha.

Idag gick jag i skolan till fyra, sen mötte jag syster yster och vi tog bussen ner på staden för att inhandla present till Nanna som fyller år imorgon (eller rättare sagt om lite mer än en timme), GRATTIS I FÖRSKOTT! Blev jätte fina örhängen som hon fick när vi träffade henne på folkets hus. Innan vi åkte till folkets hus tog vi ett besök till sätra för att besöka mormor&morfar, eftersom morfar fyller år idag. GRATTIS MORFAR! Hann dock inte äta, utan var tvungen att springa till bussen. För att transportera oss till Folkets hus där det var dags för dansuppvisning. Var en hel del kända ansikten och alla var jätte duktiga. Speciellt Gabriel ;) Jävla stjärna, synd att vi har glidit ifrån varandra :( Men sånt händer.. Sen blev det att springa till bussen och åka hem. Och sen har det inte hänt så mycket mer än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0