12/12 - onsdag

halva skolveckan har nu gått, och idag hade vi inga lektioner typ. kollade på skol-sm istället :) mycket roligare. och borgis vann båda matcherna som vi kollade på. men tyckte nästan lite synd om dom där stackrarna som bodde i forsmark, datanördar hela bunten x) eller de såg ut som så iaf. sen har jag varit skit trött hela dagen, och de har jag inte varit ensam om. en viss emilie berglin var inte heller så pigg, vilket ledde till att vi var rätt dryga båda två mot varandra och alla andra i våran närhet ;) sorry, men den smällen får man ta när man är vän med mig. somnade ialla fall så fort jag kom hem, sov i 2 ½ timme, så jävla skönt kan jag berätta. ibland är sömnen efterlängtad ;) och sen blev de att hjälpa far med lite käk och nu sitter jag här. kanske borde plugga lite, men troru att jag orkar? det tror ínte jag. ikväll blire iaf att kolla på top model finalen :) sen får vi se. far skulle kolla på alien, men de är inte så vidare värst lockande. aja, hör av er om ni vill nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0