13/12 - LUCIA

fan fan fan, vad jag har vintern. för så fort kylan kommer och de blir blött och jävligt ute så blir jag sjuk.. dock tror jag att de var lill brorsan som smittade mig denna gång för imorse när klockan ringde så hade jag feber :/ tror att den har sjunkit lite nu, men känner mig fortfarande inte så speciellt pigg. och inte bara att man måste ligga inne hela dagen, man missar elins lucia framträdande ikväll också.. jag som hade sett fram imot de :( aja, kanske bäst att man håller sig inne så att man är pigg tills imorgon. för imorgon ska jag nämligen till skolan oavsett hur jag mår. har prov och redovisning imorgon som jag inte får missa. sen får vi se vad som händer i helgen, måste läsa ut svenska boken och för övrigt är fredagen fullbokad i alla fall. sen får vi se, är ju så dum att jag inte skriver upp vad som händer även fast jag har en almenacka. så glömmer bort allt :/ dåligt minne. jag vet i alla fall att anton fyller år på söndag så vi lär nog fira han lite också :) aja, hör av er om de är nå skojj på G :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0