14/12 - fredag

äntligen fredag och helg, var en skön skoldag för hade bara prov och redovisning. det kändes som att båda gick rätt bra :) dock lite osäker på provet, men har iaf klarat det. det vet jag :) aja, nu ska jag städa iordning lite på rummet, sen laga mat och käka. sen kommer pappa hem och då ska jag samtala lite med honom, sen någon gång innan de ska jag snacka med syster och bestämma kvällens schema. de är tyvärr lite fullt, tilda har dansuppvisning på helges, johan&andré har spelning på träffen och de är lusseinnebandy i sandviken på jernvallen. och på nått sätt ska vi få de hela att gå ihop :) lusseinnebandyn är ju klar fyra inatt, och första bussen går klockan sex. så vettefan vad vi ska göra i två timmar, men de löser sig. så kommer hem imorgonbitti :) då blire att sova och sedan festa tsm med emilie? gullungen tjatar ju så jävligt. så man kanske måste ge efter, har ju inget bättre för mig ändåså.. bortglömd? svar JA! :/ men jag behandlar andra så som dom behandlar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0