15/12 - lördag

fyfan var trött jag var när jag kom hem imorse, klev väl innan för dörren vid kvart över sju eller något sånt. hade inte sovit på ett dygn och knappt ätit nått, så energin var ju helt borta. innan jag åkte till sandviken tog jag ett besök hos emilie, snackade mest bara :) men de var trevligt, sen ner på stan och möta tilda och ta bussen till sandviken. mötte jocke & niklas på väg till jernvallen, dom hade redan åt ut x) haha. sen blev de att kolla på en massa innebandy och hejja på hagakillarna och deras lag, dock förlorade dom när dom hade gått vidare. så blev ingen final för deras del. men däremot så missade vi precis sista bussen hem, vilket betydde att vi var tvungen att vänta till sex på morgonen för att ta första bussen hem. var skit trött på bussen, somnade flera gånger. sen när man kom hem kröp man direkt ner under täcket efter att ha borstat tänderna och sov sedan som en stock. blev väckt halv tre av pappa som tyckte att jag inte kunde sova bort hela dagen.och de är ju iofs sant, för idag blire fest med emilie <3 ska bli skit kul. vet dock inte vart vi tar vägen, men de löser sig alltid :) men hör av er om ni vill nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0