18/12 - tisdag

just nu sitter jag i sängen med världens huvudvärk och skit, men jag kan inte vara sjuk imorgon. har för mkt att göra.. ska ta 11.20 bussen till stan, nere på stan runt tio i tolv för att sedan åka till polhem, lämna ut elins kort. åka till borgis med senast halv ett bussen, för att dela ut korten där. och sedan ta 13.20 bussen till forsbacka. sen spökvandring i forsbacka, ta 15.07 bussen därifrån, nere på stan tio i fyra. byta till 10an och åka till bella i sätra. sedan ska vi hem till johan&niklas för att inspektera lägenheten samt ge även dom kort. och sen ska jag ner på stan och träffa tilda för att ge henne kort, och sen hem och plugga inför provet på torsdag. sen blire att sova för att orka upp till skolan. och sen äre torsdag.


som ni kan läsa så äre ett ganska späckat schema och elin ska vara tacksam över att jag kliver upp två timmar tidigare för hennes skull ;) nerå, det är lugnt. jag hjälper mer än gärna till. korten måste ju ut på något sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0