20/12 - torsdag

nu kanske jag orkar skriva lite till.. har jätte tråkigt för tillfället, väntar på att pappa ska komma hem med lite mat. har haft huvudvärk, så jag somnade när jag kollade på någon film som jag hade tankat hem. tror att den hette full of it eller nå sånt. var väl helt okej, handlade om en kille som var mobbad men fick alla sin lögner att bli sanning när han råkade krossa en spegel. men när allt han drömde om uppfylldes, så insåg han att han inte alls tyckte om ett liv av ytlighet och populäritet, utan trivdes bättre med sitt gamla liv och gör allt han kan för att få tillbaka det. och hur tror ni att det slutar? ganska lätt att gissa sig fram. som med dom flesta fimerna. men den var i alla fall värd att se.

snackade med tilda för en stund sen, hon tar 16.20 bussen hit. skönt att få prata ut lite, behöver dig sis <3 sen kommer emelie med 18.20 bussen, då ska hon få se mitt stökiga rum. kanske hinner göra ett ryck medans syster är här, hatar att städa när de är tyst runt omkring mig av någon anledning. det går mycket lättare när man har sällskap och kan prata samtidigt. ungefär som för emilie när vi var hos henne i fredags. det gick alldeles utmärkt för tösen att städa samtidigt som jag var där, och håll med mig. det är roligare att ha sällskap oavsett vad man gör? och när vi ändå snackar om emilie så kan jag berätta för er att jag saknade den tösen otroligt mycket i skolan idag, inte alls lika roligt utan dig. skolan blir så seriös av någon anledning x) du gör skolan lite lättare med andra ord, och de tycker jag om.



GÅRDAGEN (19/12)

har inget minne av att jag skrev om gårdagen, och jag orkar inte kolla heller. så i värsta fall så får ni höra historien en gång till :) aja, var till polhem och borgis på morgonen för att dela ut elins kort, fick iväg dom flesta. så det kändes skönt, men var lite pinsamt att gå fram till folk man inte kännde. men har inte haft problem med de förut (mer eller mindre), så varför skulle jag ha det nu? men iaf, det tog ett tag att dela ut dom och med tiden så försvann huvudvärken osv. men känner mig fortfarande inte helt frisk :/ men jag klagar inte. efter att ha delat ut alla kort, så åkte jag och tessan ut till forsbacka och gick på spökvandring. haha, tessan är så söt när hon är rädd :') det var nått "spöke" som gick emot henne så att hon blev så rädd att hon tog tag i mig och springer medans hon skriker försvinn x) haha, då fick man sig ett gott skratt. de var kul ;) lätt värt att åka ut dit bara för de. men tessan kunde inte se nå nöje i spökvandringen. den var lite för läskig för hennes del ;) haha. sen åkte jag hem till isabelle i sätra och umgicks lite med henne, var år och dar sen nu känns det som. vi snackade och lekte med hennes super söta kattunge. sen åkte vi hem till niklas&johan och kollade på deras lägenhet, helt okej faktiskt. lite möbler saknades bara :) men annars var den helt okej. umgicks lite och fixade så att johan blev av med sina hamstrar, haha. han vill ju inte ha dom små äckliga djuren. sen åkte jag hem och somna, tror jag. dont remember :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, men fatta du hur läskigt de där är:P värsta jag vet

2007-12-21 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0