2/12 - söndag

en väldigt trött anna klev upp efter ett fåtal timmars sömn för att göra sig iordning för ett besök på staden. skulle nämligen träffa elin och emmi vid kvart över elva. eftersom det var skylt söndag och allt :) väl nere på stan så kom vi på att stan inte öppnade förrns tolv, så vi gick och satte oss på waynes. blev chaite och snickerstårta, mums :) kanske inte bästa kombinationen, men de va gott. sen skulle jennifer sjunga på scenen tsm med kulturskolan. så då var man ju tvungen att springa dit för att inte missa de, och eftersom elin satt och käkade så kom dom lite senare. men där stog vi och lyssnade på när dom sjöng, och jennifer var jätte duktig :) sen vare helges tur att sjunga och elin var tvungen att åka hem för att åka iväg på lucia. så hon lämnade emmi kvar hos mig och vi träffade sovi och marko, lyssnade på dom duktiga barnen som sjöng och sen gick vi och kollade lite i affärerna. träffade även mamma och co en snabbis, sen blev det att gå tillbaka och lyssna på ännu fler från helges och även nordman ;D det var faktiskt helt okej, och sedan gick jag och lämnade emmi på konserthuset för att sedan springa och möta min syster och hennes pojkvän mattias :) vi letade hårfärg för tilda hade bestämt sig för att göra sig av med de blonda och bli brunett igen :) men hon blev bara irriterad för att vi var så stressade och vi inte kunde hjälpa henne och välja. blev istället att vi gick och mötte mamma och dom som satt inne på los sambreros för att sedan bege sig upp på söder för att beskåda fyrverkeriet och även träffa mormor, morfar och moster :) fick även se hur fredrik sträng besteg julbocken. aja, fyrverkeriet var jätte fint iaf :) sen sprang vi ner på stan igen för att köpa tildas jävla hårfärg ;) och sedan gick jag hem och sov lite medans jag skulle vänta på att elin blev klar med sin lucia :) sedan runt sju-åtta gick jag ner på stan och träffade elin och hennes familj för att göra ett besök på Helt Enkelt. det var skit gott :) och jag tackar elins mormor&morfar för maten :)<3 det var ju en avskedsmiddag för Emmi. Sen hyrde vi en film och åkte hem till elin. Filmen var dock helt värdelös, beck - det tysta skriket. sen åkte jag hem med sista bussen och la mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0