30/11 - fredag

började dagen med att träffa emilie och leta krav-märkta produkter på konsum nian, de var extremt tråkigt men gick hyfsat fort och man fick skratta lite :) vad vore skolan utan dig emilie? tur att man har någon att dryga med för att få tiden att gå lite fortare :) men iaf, efter det så blev det att springa runt på stan en liten stund för att sedan göra ett besök hos tandläkarn, stammis? JA! :/ men kanske den smällen man får ta. sen åkte jag till andersberg för att hjälpa janne att packa lite inför flytten, han hade ju hoppats på att få flytta i helgen men tydligen så hade kärringen som bott där innan tagit med sig nycklarna ner till knivsta. SMART! men aja, vi packade lite kartonger och slängde en massa skräp. jag och tilda satt även och kollade i massa gamla fotoalbum. blev även lite käk från donken eftersom jag inte hunnit käka någon lunch. men där var vi iaf i ett par timmar, sen åkte jag hem och började göra mig iordning om jag inte minns helt fel. för tjejerna skulle komma runt sex :) så då vare bara att tagga fest, och kan berätta att man fick ju i sig en hel del den kvällen. tyvärr slutade den runt ett för då hade någon ringt polisen, så då traskade vi hem till mig i stället. det var jag emmi andre johan och niklas, låg i min säng och körde en omgång av saning och konsekvens-kortleken :) det var trevligt, sen runt kvart i två stack dom, och jag följde emmi ner på stan. träffade en ensam angelica som satt på donken, så gjorde henne sällskap ett tag för att sedan gå hem till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0