4/12 - tisdag

var hemma från skolan pga illamående osv. låg mest och sov hela dagen, gick och handlade en snabbis också. sedan skulle jag ha kollat på film med niklas, men eftersom jag var sjuk så vågade vi inte riskera de. men fick därimot ett besök av min syster :) alltid lika trevligt, vi gick och köpa pepparkaksdeg. mums :) har dock inte ens ätit upp en fjärde del, men de var gott. sedan kom elin och gav oss sällskap för att hon vela se inbjudningskorten. dock blev de inte riktigt som vi hade tänkt oss (inget illa menat). så vi fick ta hjälp oss av jimmy istället, och ängel som han är så började han och även gjorde klart dom igår :D så nu blire att trycka dom någon dag i veckan. och börja dela ut dom nästa vecka, håll tummarna för att du också får ett ;) men iaf, elin sov hos mig och vi somnade inte förrns typ två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0