emilie berglin <3

du är verkligen klippan i stormen, skönt att man har någon som dig. som klarar av att dras med mig dag ut och dag in, i vått och torrt. utan dig hade skolan varit helt värdelös, för de är du som får tiden att rinna iväg med hjälp av mycket tok och skratt. du är den som kan få mig att skratta hur ledsen jag än är och får mig alltid att resa mig upp hur jobbigt det än är. och ingen har så dålig humor som oss :') men det är det som gör oss till oss. och du om någon måste märka om jag har förändrats.. men tanke på att vi är med varandra hela dagarna i skolan. ska bli skönt att festa med dig imorgon, få slappna av lite och glömma allt annat.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0