er som man aldrig glömmer.

finns många vänner som man hade när man var mindre som jag aldrig kommer glömma. några av dom är;

Linnéa Linnström, du och jag var bästa vänner när vi gick i typ 2-3an och sen hörde jag inte så mycket från din sida förrns efter flera år. kommer inte riktigt ihåg hur vi fick kontakt igen. men är glad att vi hittade varandra igen <3 har många roliga minnen av våran tid tillsammans ;)
Sara Wallin,  du och jag var grannar här i bomhus och jag var jämnt med dig när jag kom dit. kom ihåg hur vi bytte bästishjärtan och sen var jag tvungen att ta tillbaka det för att jag skulle ge de till linnéa istället :') förlåt <3
Elin Westberg, gick i samma klass och var med vara jämnt och ständigt ett bra tag. har många minnen som inte kommer glömmas bort i första taget. men efter 6an gled vi ifrån varandra pga olika skolor.
Sophia Öberg, ytterligare en människa som jag umgicks otroligt mycket med under mellanstadiet. och du, om någon saknar jag otroligt mycket. hade alltid lika roligt tillsammans <3 men har ju fortfarande lite kontakt med dig, men kan ju hoppas på att de blir mer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0