gårdagen :)

vad ska man säga om gårdagen? öhm, helt okej iaf :) trevligt folk och så. först grillning hemma hos elin, och även lite förfestning ;D sen drog vi till vårvik. de va väl inte sådär skit kul där, men dög ett tag iaf. sen kom polisen dit och skulle kolla läget lite, men dom brydde sig inte om att vi drack så länge vi hade kul och inte förstörde :) sen drog vi hem till johan, va väl inte där så länge. men åkte sedan ner på stan och käkade och träffade tomas :) efter det åker vi till hemsta och går därifrån till h-by. (jävla massa promenader) och väl i h-by träffa vi krantz & co. va där till typ strax efter fyra. då gick jag, tomas och sebbe hemåt (ytterligare en promenad), och lär bara påpeka de va förjävligt kallt. väl hemma kom jag på att jag hade varit så duktig att jag hade lagt nyckeln i jackfickan som hängde kvar hos elin. så då gick jag och mötte krantz och resten som kom med taxin. latafanskap! ;) och precis när vi kom hem till krantz får tilda sms av mor som säger att de kanske är dags att komma hem. haha :) så då gick jag hem och la mig medans tilda stannade kvar hos krantz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0