godmorgon.

kan ju inte påstå att man är speciellt pigg för tillfället. haha :) men så kan de vara ibland, jag får skylla mig själv. ska iväg och jobba snart, bussen går om 20 min. men skulle helst vilja krypa ner under täcket igen, fyfan vad de skulle vara skönt. men nejdå, nu måste man iväg så man får lite pengar :) och man får tänka positvit, snart är första veckan slut, då har jag bara 4 kvar. så tiden går ju fortare än vad man tror. och de är ju inget jobbigt jobb direkt, handlar liksom typ om att moppa golv och byta soppåsar. sen vare inte så mkt mer :) eller jo, tvätta ibland också. men aja, nu har jag inte tid att sitta här längre. ni får väl slå en pling om ni vill nått :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0