årets andra dopp.

denna kväll så har jag, tilda, patricia och robin tagit en tur till hemlingby badet. cyklade dit tsm med tilda och patricia, sen kom robin på efter kälken. tilda tog dock första doppet, men jag va iallafall i tvåa, thihi. andra doppet i år apropå ingenting. förra gången var ju för ett par månader sen, 13e april närmare bestämt. de lär man ju sent glömma, de va ju till och med i havet. kallt så in i helvete var de då iaf, och de va under våran lilla resa till vårvik. lär bara påpeka när jag ändå är inne på vårviksresan med tjejerna, att dom betyder otroligt mkt <3 ni är värda mer än allt guld i hela världen. men tillbaka till dagens bad, blev ett snabbt och kallt bad. jag va i längst, men dom andra svek mig ganska fort. sen fikade vi lite under varsinna filtar, jätte myysigt :)

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0