Grattis johan på 20-årsdagen.

torsdag idag, för dom som inte visste det. idag har jag vaknat upp hemma hos tilda, duscha, slappa, käka lite frukost och så innan jag tog bussen ner på stan och mötte mathilda. vi gick in och ut i lite affärer, mathilda provade även några klänningar, men dom föll inte riktigt henne i smak. sen passade vi på att prata lite med sofia och mathilda köpte även en klocka av henne :) väldigt fin. och självklart hittade jag också en klocka som jag väldigt gärna vill ha, men får ju inte pengarna förrns på måndag. hoppas att den är kvar då, annars blir jag ledsen. sen har jag varit hem till fia och firat johan, grattis på 20-års dagen. :) tilda följde även med för att få i sig lite tårta, som dock inte var så populär av födelsedagsbarnet. men de va ju tur att elin tyckte om den iaf ;D haha. aja, sen cyklade vi hem till bella, varit där sen dess typ. kom hem för en halv timme sen typ :)

morgondagen är fullspäckad, ska först gå ner på stan och möta mamma vid halv tolv? sen en halvtimme senare ska jag möta pappa vid maxi. hur jag ska lyckas med de vet jag inte riktigt? men de lär väl lösa sig på nått sätt. sen ska jag ta tjugo över bussen ner på stan, träffa mathilda & isabella. gå lite på stan med dom och sådär, sen hem och göra sig iordning med tilda, patricia och mathilda? och sen åka hem till elin med fem bussen. full fart med andra ord :) men kul som fan skare bli imorgon kväll. party party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0