16-18/11

vad har man gjort denna helg då? i fredags satt jag inne med emmi hela kvällen och kollade på film, spelade kort och så. var så jävla rastlös, men eftersom jag hade lovat att ta hand om henne så kunde jag ju inte dra därifrån.. så det var bara att bita ihop och offra sig en kväll :/ sen i lördags var jag med elin, och på kvällen blev det fest med några flickor. var först hos mig, sen drog vi till norra på någon cirkus fest. var segt i början, men sen när vi började spela gitarr och sjunga lite så blev det riktigt mysig stämning. sen vid två blev alla utskickade och då följde jag med alla till bussen för att sedan ta en promenad hem. en viss person vågade ju inte komma och sova hos mig eftersom jag hade ignorerat han på stan.. haha :) aja, inte mitt problem.. och idag har jag, elin, emelie och emmi varit på köpis och kollat lite :) blev även ett besök på ikea. finns mkt fint som man skulle kunna dekorera sitt hem med :) lär bara fixa lite pengar. aja, nu väntar jag på att mormor&morfar ska komma och att klockan ska bli halv åtta så att jag får träffa elin. behöver ha någon att snacka med <3


ååh, jag förstår mig inte på dig. hur fan kan du säga så? förstår du inte att vi blir ledsna?det är ju faktiskt meningen att vi ska komma i första hand.. men det verkar inte du ha fattat :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0