22/11

TORSDAG

Började skoldagen med idrott, tessan&erikas tur att leda lektionen. Det blev badminton, var faktiskt kul trotts att jag var så trött att jag inte orkade engagera mig något. Kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorgon. När idrotten var över så hade vi våran långa rast innan Livskunskapen. Där vi snackade lite om stress och fick även göra lite tester. Ett test sa att jag behövde söka hjälp annars skulle jag gå under? Och ett annat sa att jag var lugn & stabil? hum.. Undra vilket som stämmer bäst? Måste ju faktiskt erkänna att man är rätt stressad när det gäller skolan. Fyfan, nästa vecka har vi inlämning i engelskan. Ska skriva en skräcknovell.. Sedan på torsdag har vi Idrottsprov i Ergonomi. Och på fredag har vi slutprov i Körkortsteorin, blää! Kommer inte ha något liv nästa vecka, kommer vara tvungen att sitta hemma med boken uppe i ansiktet hela veckan. Men åter till dagens aktiviteter.. När jag kom hem tog jag det lugnt en stund för att sedan gå och möta min mormor för att kunna sälja risk kapital sedlar. Det var trevligt att träffa henne och det tog ju inte allt för lång stund, så var hemma efter bara ett litet ögonblick. Väl hemma var jag så jävla trött, så fick ta mig en stödvila. Sedan väcktes jag av ett samtal av Elin så då vare bara att kliva ur sängen och vänta på att hon skulle plocka upp mig. Det var nämligen Elin som körde idag, och efter mycket om och men så kom vi fram helskinnandes till Lexe för att göra ett besök hos Emelie. Där väntade nybakade scones och Elin hade även tagit med sig en kladdkaka. Självklart vare jag som stog för chaiteet, har massor sen jag var i London. Efter att vi hade ätit en massa och var mätta & belåtna så tog vi en promenad hem till Henrik ;) haha. Var bara tvungen.. Där skulle Elin lämna sin gitarr så att han kunde stämma om den och så. Sen vare bara att gå tillbaka till Emelie och kolla på Pretty Woman. Alltid lika bra :) Sen tog vi sista bussen hem och nu sitter jag här och värmer mina stackars fötter som för tillfället är isbitar. Ska väl krypa ner under täcket snart, är skit trött så ser fram emot lite sömn. Tagga inför morgondagen, för då äre fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0