26/11

26 November
måndag


Då vare dags för en ny vecka, har inte hunnit skrivit om helgen. Men gör det när jag kommer hem från skolan, om jag inte åker till Uppsala dvs. Har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra, vet inte riktigt om det är någon idé. Skulle ju behöva vara hemma och plugga, har skit mkt den här veckan. Idag ska vi lämna in en skräck novell på engelska (som jag inte har gjort), imorgon ska vi lämna in företagsekonomin, torsdag har vi ergonomiprov, fredag har vi körkortsprov. bläää! Denna vecka kommer inte vara rolig, så om ni vill träffas så får ni komma hit och kolla på när jag har boken uppe i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

Hoppas du får en skön vecka :) & lycka till på proven!

2007-11-26 @ 07:50:19
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0