26/11

sammanfattning av helgen
23/11-25/11

fredag -  I fredags gick jag i skolan, sen hade jag tusen saker att göra innan jag skulle få besök av flickorna. För det var nämligen fest som stog på kvällens schema. Så jag kände mig en aning stressad, när Steph&Jonna kom så hade jag inte ens bytt om eller sminkat mig. Men det fick dom tåla ;D Sen runt halv nio kom resten av flickorna, och vi spelade en del kort, sanning&konsekvens-kortleken och umgicks. Vi tog även ett besök hos min granne, Tony, det var otroligt trevligt. Sedan skulle vi hem till Tomas, och det var väl trevligt förutom att det blev en massa tjaffs, inte meningen att det skulle bli som det blev :/ Sen gjorde jag även pojkarna sällskap ner på staden för att dom skulle äta, gick i strumpor nästan hela vägen. (Hade skorna i handen, men tydligen så tyckte jag att det var för jobbigt att sätta på mig dom?) Sen gick vi tillbaka till festen, och hämtade flickorna för att sedan ta en springtur till busshållsplatsen. Hann precis i tid och träffade även Robin&hans kompis. Det var trevligt :) Sedan åkte vi hem till Elin och jag snackade lite i telefon medans dom andra käkade lite kvällsfika, sen vi gick och la oss.

lördag - Upp med tuppen för att Elins morfar skulle komma och hämta mig & Emmi för att ge oss skjuts till Sandviken. Tusen tack! Det var nämligen dags för Street SM för min syster, och då var man ju tvungen att vara där och hejja på na lite :) Var jätte många duktiga dansare, så det var kul att se. Sedan gick Tilda vidare två gånger i Singel och tog en tredje plats i par :D Stort grattis sis <3 Så vi var där hela dagen praktiskt taget, hela skiten var klart runt åtta. Då åkte vi hem och gjorde oss iordning för att sedan tagga fest IGEN! Denna gång var vi hemma hos Elin. Och det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss.Var meningen att vi bara skulle vara några styckna med tanke på att både jag och Elin var skit trötta efter fredagens äventyr. Men där hade vi fel, tydligen så hade det spridit sig så det kom jätte mkt folk. Kastade ut alla som inte var välkomna, men det var skit drygt eftersom de kom folk hela tiden och alla tjatade som fan på att dom skulle få komma in. Men annars var ju kvällen ganska lyckad, det var ju inget som gick sönder eller nått sånt. Och det var trevligt folk :) Vid ett skickade Elin ut allt folk eftersom hennes mor skulle komma hem. Så jag tog bussen hem till mig och min ensamhet. Blev att jag gick och la mig ganska fort.

söndag - Vaknade vid två, jätte skönt att få sova ut lite. Sen gjorde jag inte så mycket, tog det lugnt, pluggade lite, kollade på film osv :) Orkade inte åka till Emelie, men jag hoppas att ni hade trevligt ändå. En lugn söndag med andra ord, vilket behövdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0