27/11 - fika

Kom hem för en liten stund sen, har spenderat dom senaste timmarna på waynes. Och det var så jävla skönt att få snacka av sig lite. Elin, Theresé och älskade syster, ni gjorde verkligen min dag <3 TUSEN TACK! Blev en impuls grejj att gå ner på stan och göra Tess och Tilda sällskap, och då tvingade jag med Elin ;D Och hon klagade inte. Så blev först att gå till George och träffa dom där, sen för flytta oss till stammis stället Waynes :) Där blev de daimtårta för min del och toast för Elin. Det var jätte gott, sen satt vi kvar och surrade tills dom stängde. Och sedan skulle tjejerna ta bussen hem och då vare även dags för mig att bege mig hem till min ensamhet :/ Ska lägga mig och läsa lite snart, har en svenska bok som jag måste läsa ut. Sen kanske man ska passa på att läsa lite ergonomi när man endå är igång. Har ju trotts allt prov på torsdag :/ aja, hare bra. Nattinatti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0