detta tycker vi om.

Idag fick jag en ny låt av tilda The Red Jumpsuit Apparatus - Your Gurdian Angel som fick mig att slå upp ögonen för detta underbara band. Jag håller med tilda när hon sa att man fick tårar i ögonen av låten, den passar in alltför bra. Men dom har gjort en del andra bra låtar också :) Som tillexempel Face Down. Så om ni inte har hört dom ännu så tycker jag att det är värt att ladda hem någon av deras låtar. Speciellt låten som jag skrev om tidigare. Riktigt fin text <3 Eller så hojtar ni bara till så kan jag skicka någon av dom. Har hela skivan, finns dock några låtar där som jag tycker är mindre bra. Men dom är iaf värda att lyssna på :)


image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0