FALUN

just nu befinner jag mig i falun tsm med min syster :) igår tog vi en sväng på stan och sedan klippte vi lugg på tösen, och därefter tog vi även en sväng och hälsade på marcus och martin :) det var trevligt, kollade på film, spelade pingis och var allmänt sociala :) och idag har vi kollat lite på film, slappat, färgat håret på tilda. ska snart ner på stan så fort hon är klar,  typ ta en fika och spendera lite pengar. sedan blire att träffa grabbarna ikväll. eller åtminstonde franklin :) sen hoppas jag att dom andra hänger med på ett hörn. imorgon kommer elin och tyvärr åker nog tiilda hem för att hon ska vara plugghäst denna helg, vilket jag tvivlar stort på. men aja, och på lördag blire paarty :) sen på söndag blire att åka hem. måste försöka hinna plugga lite också, har inte orkat gjort det än. men de kommer :) aja, ring om ni vill mig något. 0735570055

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0