22/10

jaha, då kom äntligen sista veckan innan det är lov. jag ber till gud att den ska gå fort :) orkar inte gå i skolan, är helt slut. idag har vi skrivit prov dessutom, får väl se hur de gick.. inte allt för bra kan jag gissa. men de visar väl sig :) så tänkte jag ju förra gången också, och där hade jag ju verkligen fel. så hoppas på det den här gången också. sen har jag varit till tandläkarn och limma fast fästet, AJ-AJ! trodde att jag skulle börja grina, shit. var ju så öm i tänderna så skulle dom dra bort gummisnoddarna runt plattorna. fyfan! aja, nu äre gjort iaf. sen flöt skolan på, hade ingen matte så slutade tidigare :) jätte skönt. och sen har jag sovit, funderar på om jag kanske är sjuk. fryser som en tok! men man är väl viking, så jag tänker inte stanna hemma ;D för imorrn händer de mycket. först skola, utvecklingssamtal (vad nu det ska vara bra för) och sen ska jag gå på Pump Up The Jam på teatern. kommer bli skit kul :D<3 aja, ring om ni vill hitta på nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0