7/10

vad äre som har hänt i helgen då? hmm, i fredags umgicks jag först med linnéa och sedan festade jag med jonna. det var otroligt roligt :D<3 satt hos min granne, sen stan en snabbis och sen hem till mig igen :) fick även besök av lite folk. sen kom pontus när dom andra drog :) sen på lördagen så klev vi upp vid två typ. var ju en aning sliten om man säger så :') blev mest att ta de lugnt. träffade tilda en stund och lite annat :) och kvällen tillbringade jag hemma i min ensamhet tills vid tolvtiden då pontus och henke kom. kollade på prison break tills vi skulle åka och hämta elin. har verkligen saknat dig stumpan :)<3 så sov allihopa kvar, vi kollade även på lite film och sådär. gick och la oss runt halv fyra? eller nå sånt. vaknade vid  nio-tio för att henke skulle iväg och jobba. var ju skapligt trött då x) så då åkte pojkarna och elin stannade ett tag till. vi låg mest och bara pratade :) försökte hitta nått skojj som vi skulle göra i veckan, blir nog bowling och mat någon dag :) sen på fredag ska jag iaf vara med isabella <3 och sen får vi se vad mer som händer. ska iaf snart iväg och luncha med fanny :)<3 får se vart det blir, typ nian eller waynes röstar jag på. får se vad hon tycker :) nått mer som jag ska skriva när jag ändå håller på? justja, tilda bodde hos mig under tiden som jag var borta, finns här för dig älskling <3 får väl skriva mer sen om jag har glömt nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0